ما را در سایت در این دنیا و دور از این دنیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29
من از خانه دلت
سوسوی نوری میبینم ...
شاید از تابش خورشید ...
یا تلالو امید ....
من تو را میبینم از دور دست ها
تو کتابی باز کن از حرف های نگفته
تو سرودی خوان از هستی خویش بر من.....
ما را در سایت در این دنیا و دور از این دنیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 48
تو از بهار....من از تابستان
اما هردو ریشه در آفتاب داریم
میوه ما نور است و گرما
هرچند دستی به خاک ناب داریم
پاکی و زلالی ...
همچون تلالو نوری که در رقص آب داریم
شاید که ما رویای یک ستاره ایم
که هزار آرزو پشت پرده خواب داریم
ما را در سایت در این دنیا و دور از این دنیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80
عاقبت شلوغی های روزگار ما را در مدار تکرار آویخت اکنون به جز قصه حزن نداریم زینتی بر گذشته و به جز امیدواری تقدیسی نیست بر آینده دور در این دنیا و دور از این دنیا...
ما را در سایت در این دنیا و دور از این دنیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 81