باز هم من تنها و تو ارام و اسوده تو غرق در رویا و من اینجا تلخ و بیهوده باز هم من میشوم گم در مریمی ترین هوایم و تو میخوانی شعر رفتن برایم بازهم من زنده به امیدی و باز هم تو مرا هرگز ندیدی xa0...