هیاهوی تلخ درونت را
و استوار ایستاد
و تنفس کرد
هوای ناب زیستن را
و عبور کرد..از لحظه های بی سرانجام تردید
و من ایستاده ام
در شمالی ترین هوای زندگی ام
و با صداقت یک قلب پاک
و با غرور جنوبی ترین افکار زندگیم
در هم می امیزم تار و پود ثانیه ها را
و به خود ایمان رفتن دارم
و به تو........
و ایمان دارم انتهای دنیا را