کاش میشد به او بگویم
دوستت دارم
دوستت دارم
صادقانه ...بی بهانه
کاش همه چیز طرحی دگر داشت
کاش میشد
حرف ها را پنهان نکرد
در پشت دیواره های قلب
و عشق را
در پستوی خانه
کاش تلنگر میزد فریاد
دوستت دارم
دوستت دارم
هرچه بادا باد
کاش میشد حرف زد
صادقانه .. بی بهانه
در این دنیا و دور از این دنیا...ما را در سایت در این دنیا و دور از این دنیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133