بنویس...
ای قلم ذهن بنویس
از خودم بنویس ای رویای من
احساس من
سالها برای دگران کردی تو یاری
برای غمگین غمخوار
سالها نوشتی
اندوه اطرافیان را
و از ذهن به کاغذ راندی
و امروز نیست که مرا از ذهن به صفحه های کاغذ بیارد
و من درمانده در احساس خویش را
ای کاش این فصل از این کتاب
سالها پیش تقریر میشد
سالهایی دور...
که آزاده آزاده بود
و من هم آزاده..
بنویس ای قلم روح
که اینبار اولین بار برای خوددبنویسی
بنویس ای روح که چیستم من
آبم...آتشم..سنگم یا که دیوار ؟
بنویس کیستم من
آدمم...عاشقم...یا که بیمار؟
بنویس از من برای او
که این دنیای جان فرسا
نه حکمت می شناسد
نه منطق را
نه از عشق تکرار
در این دنیا و دور از این دنیا...ما را در سایت در این دنیا و دور از این دنیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162