چهره من گرچه کریح است
تو مرا خوب نقاشی کن
تو مرا خوب ببین
من به غبار آلودگی این روح
من به پریشانی این تن
سالهاست که عادت دارم
تو مرا خوب تعبیر کن
گرچه من از قانون شما بد هستم
تو مرا خوب ببین
و مرا با گل و باران یاد کن
من همینم ...خدا اینگونه مرا ساخته است
کمی تنها...کمی آرام ...
روح من خود را به این زندگی باخته است
من به تو ایمان دارم
تو مرا از لانه کوچک خویش کشیدی بیرون
و نشان دادی
پرواز پرنده چه تماشاییست
و به من گفتی
این روح و این عشق چه اهوراییست
من اگر زشت و بدم به قانون شما
تو مرا خوب ببین
تو مرا خوب نقاشی کن
نوشته شده در سه شنبه سیزدهم مهر ۱۴۰۰ساعت 7:12 توسط مهجور| |
در این دنیا و دور از این دنیا...ما را در سایت در این دنیا و دور از این دنیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 161