
من در خیال خودمxa0قدم میزنم پاییز تو راxa0xa0خاک های نم زده از بارانxa0ابرهای پاره شدهxa0و آسمان آبی که بین ابرها خودنمایی میکندxa0من قدم میزنمxa0لحظه هایت راxa0و میدانمxa0بوی بارانxa0رنگ آسمانxa0همه از پاییز تو شورانگیز شدهxa0آیا شبنم های جا مانده از رطوبت شبxa0بر برگهای نیمه زرد پاییزت هنوز هست ؟xa0آیا سرمای جانسوزی ازxa0پاییزت بر جان ما مانده؟xa0من خود قدم میزنم پاییزت راxa0لحظه لحظه ات راxa0پاییزت را دوست دارمxa0رویای سرزمین بارانیست...
ادامه مطلب
ارام ارام بوی پاییز تنم را لمس میکند و من میدانم این عمر به همین ارامی خود را به ذهن ما میساید و میگذرد خوب میدانم که پاییز همان هشداری است که این تن واین روح باید خود را به دست سرمای زمستان بسپارند روزی....اری این وجود یخ میزند بی انکه دستهای نوازشگر معشوق خیالی خود را در دست داشته باشد....
ادامه مطلب