حس میکنم توهم یک شاعری در من..
تو خواندی دست دل مرا ...
و خوب دانستی محبوب من....
که اگر باشم و راهی باشد
به تو پیغام رسانم از عشق..
از دل تسخیر شده مهجور ..
از زیبایی یک احساس
از یک روح
از تو...
از من ..
در این دنیا و دور از این دنیا...ما را در سایت در این دنیا و دور از این دنیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159